Blogger Templates

Tuesday 24 January 2012

cotcet2,..

cotcet2 ape tuh nurul oii?? issh anak dara sorang nih,,, accuumm2x,, oiyt,,,
penyakit da mai da uh,,, hahaa,, nurul2,, ape la dye ni kan,, ehem2x,, nk tau x aku katne nih?? aku kat banting da nih,, tadi ptg sampai,, takot jalan jem kan.. dala xbwak ROTI. payah lak,, tu yg gerak awal,, hahaa, gedixx!! padahal leh je lek esok,, ngade2 nurul ni,, sekeh mau?? haha addoii!! sakit la,,
aku sje je lek awl nih,,kononnye nk prepre exam kan,, akhirny sok bru aku uat,, hihi,, mlm ni nk amik mood,, teruk nurul nih, padahal nota da blmbak da dye uat,,tnggl nk stdy ja,,, hahaa,, xlarat la ryni, kureng sihat,semua kje nk uat x jadi,, geram je,, xpe2,, sabo ja.. accumm2x,, waduh2,, payah ni, jngn uat pasal masa aku mek exam nnty udah la ye,, mybe cuace kot,, its okeyh,, AIS BATU ade,, kahkahaa.. gurau ja,, lau sakit mana ad sentuh ubat. opss!! k la syg2,daling2 bloggr aku ni,,nk tunjuk skit gmbr partner aku stdy nih,, heheh
partner lam group ni,, hehe encem an dye,, :)

ni muke sya masa kecik2,, tp da besr x rabun pon,,.. haha :D

haha kan da ngarut2x, k la daling2, mau uat smthng la,, nk tau ape ke? nnty tunggu aku updte next stts okeyh!!  :D salam,,

No comments:

Post a Comment