Blogger Templates

Monday 23 May 2011

AKU INGIN MENJADI..  :)
  • aku ingin menjadi salah 1 org yg kau sebut nmanya dalam doamu, nk tau kenpa?? sebb setiap doaku,ada juga namamu... :)
  • aku ingin menjadi org yg pertama yg kau lihat pada wktu pgi dan yg terakhir pada wktu mlam.
  • aku ingin menjadi pendampingmu, mnjdi kisah teindah dlm hidupmu dan bhgia bersamamu... :) (itu yg diharapkan.. ) :)
  • aku ingin menjadi org yg tertera di kad undangan perkahwinanmu.. (fuhhyoo.. sape la yg dapat memiliki hati aku nih kan..)
  • aku ingin menjadi insan terbaik yg dipilih Tuhan untukmu. AMIN
  • aku ingin menjadi org yg kamu syg,cinta,tnagisi di saat aku pergi meninggalkanmu..  :')
  • aku ingin menjadi seorg yg kamu fikirkan setiap hari dengan tersenyum. 
  • aku ingin menjadi seorg yg sangt beerti dalam hidupmu... 
  • aku ingin menjadi seorg yg sentiasa berterima kasih pada Tuhannya kerana memiliki hatimu.. 
  • aku ingin menjadi org yg berguna terhadap kamu,, (itu yg sebaiknya akn ku lakukan)

INSYAALLAH.. 

No comments:

Post a Comment