Blogger Templates

Thursday 9 June 2011

FiNAL... leGA rAsENYa,..!! hehe

aryni tamatla final exam aku bagi sem 2 ni,, 6 subjek, akhirnya settle,.
so skrg mula cuti dah,.. plan ngan fmly pon da ada,, so,tunggu ajelah. hehe.,!
hurm,, sebnrnye nak uplod pic aku ngan kawan masa bercti arytu.. celbrte skli bezday my mum.. 
kat pantai pengkalan balak,,. wait n see! hhe :)
i-cty,shah alam..

ha,. yg belh kiri tuh,nmanye nisa.. kanan,ira.. 
ni kwn aku.. :) tomei x dorng? oppzz!! 
korng jngn kembng lobeh2 na,,jhhihi

ha,.. teka ni sape? hahaa,,,,
ni aku,, chhhaakk!! 
peace2x, :P

pose kak,.. pose,,!! snyum lebar2 skit.. 





hahha,.. ni men msg aje..
hha,, mncri pot nak snap la tuh,.


pengkalan balak..


itu dia,.. brg2 da smpai... hheehe.. kitrg kpntan n tdo aje pas mkan. :)
mklumla, blik sorok2,so,kne dok diam2 kt chlet la,.
hihihi,,
ha,. 1 rmbongn lgi yg kmi berkomplot, dri klang.
mami trkjut dgn kdtgn kmi.. auu chaakk mami, !!



isha n nisya,.. hahhaa

rajin anak buah ku.. baju itam uh,.. bara2x,, hahaha
kipas laju2,,,
selamat hari lahir mami,,!!! :)


isshhhaaaaa!!! jatuh2,,,
ni ajelah yg nak aku uplodkan... 
sebb lau ak line kat area ni ha..
so, aku amik kesmpatan la,, :P
okeeyhh!! da....... syang kamu semua lah.

No comments:

Post a Comment