Blogger Templates

Tuesday 2 August 2011

~CERITA~. 
salam,. rase macam da lme je x update blog aku ni,. rse macam da serabut sikit nih,, haha
hurm,,. frstly. SELAMAT BERPUASA,! yeah.. kne penuh2 pose nih,yg xleh nak pose nih,xyah cakap la sebbnye okeyh,.. hhehe ;p
yeah da besar pon mahu wet raya gak ni,.. haha pau abis2, sbb aku lom kje lagi.,. (apee pon xbleh.,)
hurmm, nak story sikit pasal aryni,.dala dapt mrkah quiz tadi, pastu mcam2 ragam la.,
macam2 kerja die bagi. TENSION ! mmgla blja, tp 2 da melebihi had!ni pon aku x mula kan lai kje dye.,, haha, sje mek kesempatan nak update ini blog hhaa., ;) insyaallah sat ag aku wat,.
hurmm dala tgh tension,pastu masalah itu ini plak,.. ai,mmg ary bermsalah tol la aku ryni,. (migrain) nsib badan la kne tanggung sape soh dok pK2 lai an.. salah dri sndri.. da sakit,x beringat,,. ahhaa(gelak sendri).
mcm2 dugaan sem ni,,. ape2 pon jngan terlebih down ye, 4 smeone,minx maaf bnyak2 dri hujung rambut n hujung kaki, kalau itu yg di mahukan,ok, insyaallah nurul cuba tok klua dri klompoknye,, (hdup dye)
tp 1 je aku nak, kalau dye konvo,aku mahu tengok/datang... tapi kalau p pon,uat dye sakit aty uatpe an.. ntahla.. tgk jela keadaan camne nnty...nak dikatakan minggu ni,minggu aku beremosi la.. payah la aku ni,.. semua nak angin aje,. mulut pon laser,.. hahaa (nth knpla) hadiah bezday ,ken pasang pon lom aku try,.. hurm npe la ek, terllu pk sangt,.. ape2 pon TQ bebanyak kat dye,,.. biala org nak anggap aku ape sekalipon,, ;) 
hidup mana ad yg xde masalh.. semuanye ad,jz kite je kna pandai selsaikan,.. hhurmm k la.. bru pas telan itu ubat,.. (nyak aku telan) k la. t.cre kawan.,,  ;) ASSALAMMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment