Blogger Templates

Sunday 26 August 2012

APA KORANG PUNYE KATEGORI?? 3S, YANG MANA 1??

baca dan pahamkan,.. apa mkna disebaliknya.... yess!! aku sudah paham!
  • SUNYI - Kalau hanya kerana sunyi, sementara tidak ada pilihan yang lebih menarik di hatinya, akan ada waktu tertentu saja dia ingin berhubung atau bersama anda. Dan ada waktu dia seolah-olah bosan dengan anda. Situasi ini menunjukkan dia hanya bersama anda kerana dia kesunyian dan sementara dia mendapat yang dia benar-benar suka, dia melayan anda seperti orang yang dikasihinya.
  • SIMPATI - Kerana simpati, cara layanannya mungkin anda tersalah anggap! Kadang-kadang anda rasa seperti dia amat mengambil berat dan bagaikan menyayangi diri anda. Anda merasa begitu disebabkan anda menyimpan perasaan sayang padanya. Namun dia tidak. Sebab, dalam masa yang sama, dia juga meminati pada yang lain. Bila anda kesusahan, kekecewaan, sakit, demam, dia begitu caring sekali seolah-olah takut kehilangan anda pulak! – NAMUN, itu tidak semestinya dia menyayangi atau menyintai anda. Mungkin itu perasaan simpati antara seorang kawan, atau feelings sorry sesama insan.
  • SAYANG - Kalau benar-benar sayang dia MESTI SELALU ingin bersama, berhubung dan sentiasa mesraaaa! Tidak ada masa untuk yang lain sebaliknya, SUKA setiap masa terluang untuk menemui atau menghubungi anda, malah dia akan cari masa untuk anda! – Belum anda tanya tentang kedudukan anda berdua, dia sudah lama mahu menyatakan it is LOVE!

awakkk! jgn sedih2 dah... sy da tau di mana kategori awak,!! im srry,!!

sy pon xmo sedih2 dah.. sebb sy akn jga awak,.. hehe yeaah!!








so? bnyak dugaan sekrg, its okeyh,, tq kat awk sebb bnyak bersbar dengn sy,. so now kite ikot flow je keyh,.! hehhee. now da 1 tahun sy mengenali awak,,!! hehhe walaupon bru lagi.. kita sama2 bersabar dgn apa jua halangn &dugaan keyh...

SAYA MINTA MAAF YE YUNK,!! 
*Sy akan buang dye dlam idop sy,..(menyesal pon da xleh) hehe sebb dye xde kategri mcm awak,, hehee
*sama2 harungi dugaan keyh,,
*ingt2la saving kiter bersama,, hehee =) (WAJIB)
 * tQ sebb banyak bersabar dgn perangai sy selama niyh,..sian selalu kena marah... hehee smpai mak awak msg sya,.. hehee 
*yg penting sekali FAMILY AWAK & SAYA restu hubungan kita,,, AMIN,..





No comments:

Post a Comment