Blogger Templates

Wednesday 22 August 2012

INTERNSHIP

SALAM,. adui2 lame sungguhkan aku x update blog aku niyh,.. eh2x raya kan?? "selamat hari raya!!" angpau tok aku ad x?? hahaha alamak da besar la,,memey la x dapek..."xdapek den nak nolong ha" haha =)bz ka?? hahaa,.. biasala duduk melaka la sekarang, tengah internshipkn... kat Honda,.so? ok2 jek aku kat situ,,,
banyak jugkla pengalamn aku kat ctu walau baru lagi.. kuang3x,, hehhee,,.



ahahhaa,.. inilah aku,, auuchakk,,!! bz jerk bila di office ,.staf2 kat ctu pon okeyh jerk,, =) 
bnyak lagi xtvt aku kat HONDA niyh, sat ea,,..(upload lagi ka) iyyeeee!! hahaa



ini stdent prktikal jugak,, last minggu niyh,, hehe =)

ini student prktikal, AMIR




ini xtvt "administration" berbuka puasa di casadel rio...  TERBEK WOKK,!! hhehe =)

alamak tunggu next part k ,, nak p beraya larhh,, bye22,,,


No comments:

Post a Comment