Blogger Templates

Tuesday 15 November 2011

apA biKiN Ini tiMe,,

wah,, panas2,, hot2x,, hahaa semntara nk tunggu masok klas aku sempat lagi nk update sesawang yg penuh lam belog nih,,, hhaa..  mau bersih2 kan la.. tompang lalu okeyh,, :D (alayh minah kecoh ni, belog sndri nk mnx kebenran org lain lagi knp? issh,, ~ngee )..
aryni kat kolej aku ad event ape ntah under MAYC, and ada arts jemputan datg,..4teen, korang knal kan?? haha mesty la korng kenal,, aku je x bep nak minat,, hahaha degr je dari lua event tu kat lua.. haha.. aku bertemankn dengan kawan aku.. teahh.. kami tunggu kawan2 lain klua dri zuhal hall.. haha.. tau ke zuhal hall tu ape? haha tu la dewan kami, dewan MCS.. hahaa... xbpe nk luas sangtlakan.. hahhaa "kan..kan,," xpernkh nak tnggal.. kuekk.. hahaa.. so, aku saje je nk updte beloh ni., sebb x tau nk uat ape kan.. k la.. dorang da kua ni., so, aku pon nak tnggu nk masok klas plak.. jangn lupa ya nurul, klas ad kol 2 ni... hahah peringatan dri sndri.. hahaha almaklumlah.. da nak final kan.. so kne la rajin2 uat revision.. xmo nk melepak manjang je.. t da nk masok part 4 da.. adui.. kjap je rse nye kan,,
hahhaha .. ape lej uat da tanggungjawab sebgai seorg stdent.. cheewahh ayat, xleh blah... hahaha :P .. k la.. t aku celoteh lagi... k kawan2... muuaah.. 2x,,  :)

No comments:

Post a Comment