Blogger Templates

Monday 21 November 2011

Putrajaya

HUhuh,, jmpe lagi, bru pas jmpe tdi kan, bukn apela,, nk upload pic masa amik ketengan kt Putra rytu, tp camra x cntik la.. hehe xpe2 jji aku nk shre,, bukn cpy gmbr k, jz tengok ja tau.. :D haha, mlm yg sengat la tendion, sek bek x tada air mta yg 2 ary brturut2 tuh,, perghh,, dapat byngkn x? lau x, xpela.. hahaa :P


ha.. ni tempat aku ilangkn tension, tempat pon menarik, kalaulah cmra ad kat aku, abis aku pose,, haha

ni didebar yg snggup bawk aku,, haahaa terpakse ke yunk? snggup ke tgk aku ngis lagi? oppsss! mlas nk ngis2 da,, hehe

candid nye ni,, isshh jauh aku menungkan,,:)


hurmm tu la ary2, blik2 lapa,, haha makan Supp ayam kat DENGKIL,, sedap,, spe nk bwak aku lag,.. yok.. hahaha,, smpai ostel dalam kol 12,, :D senyum lebar aku,,

No comments:

Post a Comment