Blogger Templates

Wednesday 23 November 2011

,bebeL2x NuRuL

ai, kawn2ku,, :) apa bikin malam ni ha? dok update ssts ka tuh? jalan2, carik makan,,(nyanyi plak) hehe, ryni aku masak sup ayam special..,, woowww!! bunyi cam sedap kan,, ntahla.. sape yg rse tuh tau la  an., :D agak licin jugakla.. hee,, korang nk? sedapp nyee,, huhh,, slluurrpp!!!! ape la aku ni kan kesina korang terliuh, ape mmpi ntah aku nk masak ryni,, (padahal ad smthng tuh, hhe) aippp!! scret2, kahehke..nk masak sup tok Mr A sbnrnye,, tp abaikan jela,, haha (emosi aku ble tgk) ahhaa biala,, nak lupakan secpt yg mungkin,, go3x,, chaiyok2,, boleh ke nurul? haha,, xpe la dye pon da xleh sabar nk tunggu kptsan nurul lagi,, yela spe snggup nk tunggu kan jwpn sampai thun 2013.. haha,, org yg syg aku, mesty sama2 akn tunggu,, tp, dye xleh.. xpe2, its ok.. :') so? ape aku harus lakukan?? ting3x,, sengal jup,. masuk air,,. yela sampai3 tdi terus meraung dekat depan BUZLARE JB ,HENA TE N FIFI   dak junior,Huuhuh,, sios malu nagis depan daktuh,, hahha xpe2, lagi2 dorang soh aku lepaskan smua,, nagis puas2, sampai soh hayati lagu,..ape erkk, lupa la plak,, lau ingt aku taipp hehe,. bengkak lagi mata,,, haha penat2 sios penat,.. xpel tgok dye pon da eppy je,, so , malas la nk ggu lagi Mr. A :) aggp jela sbgai abg? (boleh ke?) ala... nurul cuba la.. haha yela sblom2 ni kan tipu dri sndri,, kan da kena, sedepek kne meyhh,, (:) konon laa da leh trima keadaan,, haha JUAL MAHAL gak aku nih,, PUihh! ape bleh buat nasi dah jadi bubur,, bukan ape la kan,, ikngtkan dye brkomplot ngn Gf bru dye tuh nk knakan aku,kononnye nk uji la,, upenye,betol2,, hhhhhuhhh,, sabo jelakan,,  sbb sblom ni aku memanjang  ad je bnda dorang nk uji aku, tp bnda cmni aku ingt nk jadi skli lagi,, tp xpela... huuuuuaaa,, meraung sudah aku bha... xpla.. xtau la nk story ape lagi ni,,, haha, dye kate dye redha ngan kptsan dye,, FIFI kuatkan smngat aku tdi.. dye cakap, lau dye syg kat akk, mesty dye akn kmbali kat akk blik, sebb syg kan,,, tp msalhnye,, dye da kmbali ngan ex dye,.. huhu,,, (tunggu org datang minang ,n terus kawin ja) haha tu jwpan terbaik,, sape la agknye yg bakal mnyinarkn hidup aku kembali ni erk? haha nk berngn jup lagi la,, sblom tito,. ghhee,, hehe,, :D aku harap dye eppy,, ,humm nyak aku nak lakukan,, tp pk balik, xperlu lagi kot,. nnty sakit plak aty aku ni,, aku da la ske pendam,,..hurmm  makan aty goreng lagi la nnty.. hahaku nak sanggt dye konvo, aku nk p, tp kan............... tau kan ape yang aku pk skrg nih? haah aweknye mesty ad skli,, yelah bf konvo kan,, mana leh x jempot,, :') tgoklah cmne nnty,, wahhh nk nagis meyh,, tahan2x,, (tarik nafas)  wahh nk bersenm ke aku nih, haaha.. xleh bla.. tp sios weyh,, nk ngis la,, JODOH TIDAK KESAMPAIAN  ,.. huhu..nak tahu x aku tgk uat ape nih? (ngh tektok3c tekn keyboard la) aipp bukn,, aku ngan eppy ni,, (da eppy plak.. ) hehehe mmemey la, aku dapat ank buah bru,,,  :') aku xnk @#$%^& la,, tompang kat akk aku ja,, hehe,, (leh ke nurul oi) adik aku kol tadi( da xde sape nk kol da selen fmly aku je) hehe,, dye cakap akk da bersalin,, ewaahhh.. riang balik muke aku nih,, TQ,,! :) pasni layan manje anak2.. opasssss anak2 buah,, hehe bru betoi,, :) sayg korang2x :') muuaahh3xx,, akk aku cakp, ank dye yg bru lhir ni macm aku, degil haha.. lawak ja,, masuk air ngan akk aku smlam,, dye bedal hp line kan,, hehe sebb ank dye xmo kua dri prot,, hehe :) lawk ja, xpe2,, aku ada mmber skit nk gurau, "walau kasar pon kita, hati kita lembut"   :') " semarah2 pon kita, hati kite cepat lembut balik sebenarnye " itulah nurul.. :')  so? kne knal nurul lagi la, bru tau camne kan,, :)  k la.. sok aku ad paper sbnrnye, haha aku leh men2 lagi ni,, siap update blog lagi uh,, haha,, xde la,, kurang skit sakit, ni. lebam da aty.. hehe so? happy2 ya nurul.. :) 
sayang kamu!!muaahhhh 

wishh me luck,,!!





No comments:

Post a Comment